söndag 9 november 2008

SM-vinnare


Han är inte bara oerhört snygg och obota charmig. Han är även 2008 års vinnare i Poker Online SM Heads-Up och jag sprang på honom i helgen. Självklart tänkte jag genast att han skulle göra sig bra på min nyvunna blogg så här är han, Sami Ragoubi.
Det mest spännande är självklart hur han firade sin vinst. Blev det gåslever, plankstek eller en korv på macken. Jag blev lite besviken men känner mig ändå ganska förstående, det blev bara champagne och sen gick han och slängde sig i bingen. Tävlingen var inte slut innan vid tre tiden på natten så jag förlåter honom för den här gången.
Jag trodde att Sami hade rötter i Grekland och att det var därför som han berättade för mig att han allra helst äter halloumi, kalamari eller en grekisk sallad med en kall och immande öl till, kanske en Mythos, i sina goda vänners sällskap. Han var visst från Tunisien och såg bara ut som en grek.
Jag försökte att dra ur honom vilken den perfekta pokermaten är men lyckades dåligt där också eftersom Sami brukar inte äta när han spelar.

2 kommentarer:

brutaltlagom sa...

Vad skoj du är=)... Det här ska jag följa...

brutaltlagom sa...

att jag inte fattar hur det här fungerar är ju helt på tok...=) ville bara säga att det här lät mkt kul och det här ska jag läsa igen=)...puss på dig kvinna...