torsdag 4 juni 2009

Skolan är slut för den här terminen!

Igår gjorde vi det sista för nu. Jag är färdig för en stund och kan andas, ta sovmorgon, sätta upp tavlorna som blivit ståendes och ta en promenad. Snart börjar jag igen med nya projekt, nya drömmar och nya mål. Punkten är satt och nu kommer det en ny mening. Sommaren 2009, gapet mellan våren och hösten.
Min plan är att vara här i Hyttan. Vissa tycker det är konstigt men jag tycker att det är skönt. Nästa vecka ska Michael Björklund komma hit och på fredag åker jag till Paris för att jobba på ett stort event under en veckas tid. Midsommarafton får jag leva utan i år.  
Mitt huvudsakliga mål med sommaren är att få igenom en idé jag har. Om den berättar jag mer längre fram. Vid sidan av ska jag jobba lite på Svensken och Dansken, hos CarlJan och lite här och där. Jag sa umgås med en häst, sitta dagarna i ända på biblioteket och få ny ugn till Saxå. Tanken på sommaren gör mig pirrig i magen med en förälskad känsla. Jag älskar sommaren i Grythyttan!

Inga kommentarer: