söndag 28 juni 2009

Hipp hipp hurra!

Jag har jobbat på Saxå idag. CarlJan sa att mina scones inte direkt var någon kulinarisk sensation men att dom ändå gick att äta. Men det gör inget för senare på kvällen överöste han mig med beröm inför sina gäster. 
Nu har jag kommit hem efter 12 timmars arbetsdag. Jag kollade mailen som vanligt men idag var ingen vanlig dag. Jag har länge väntat på resultatet för våran B-uppsats och idag hade det äntligen kommit. VG, stipendium väntar hoppas jag! Hurra Hurra Hurra Hurra

2 kommentarer:

hanna sa...

hej söt! roligt att du har börjat blogga igen tycker jag! massa pussar!

Helena sa...

Kanske CarlJan hade fel på smaklökarna när han provade dina scones. Jag är säker på att de var en fantastisk kulinarisk delikatess! Grattis till VG pa uppsatsen!! Du går "from strength to strength". Mat-Tina och den där Bambi-liknande kakbakaren i tv får ställa sig åt sidan. Ingrid är på frammarsch!!! :-)