torsdag 11 december 2008

Jag gör en Bella verkar det som

Idag pratade jag med min mamma, hon anmärkte på att jag inte bloggar så mycket längre och att jag kommer att bli av med alla mina underbara besökare. BlondinBella tog en paus för att lägga mer energi på studierna för ett tag sedan. Gör jag en Bella nu?
Det kan hända att det bara är inspirationen som brister. Min kropp spricker i längtan efter jul, ledighet och sovmorgon. Det är nog receptet för återuppståndelsen.
I fredags var jag hos rara Kenny Thor, Sören Matsson och Klas Olsson på Konsumvärmland och jag fick en charklåda. En låda som var stinn med korvar av alla de slag. Stekt korv med makaroner kanske inte är så mycket att blogga om?






Igår var jag med på TV, det var pinsamt och jag sa fel. Men det gör inget, det var jätte skojigt ändå och de som jobbade på redaktionen var bland de mest underbara människor jag träffat. Skojigt, skojigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga kan du inte länka tv sändningen, jag hittar den inte på nätet! pussipussi, ses snart!

Anonym sa...

jag hittade klipet men tydligen är inte filen tillgänglig för tillfället och tydligen heter du ingrid henriksson(!?!) puss! du var sötast på kortet i alla fall..

Anonym sa...

Vilken bra bild på dig från tv inspelningen! Jag försökte också titta på videon men det gick inte. Jag ska försöka igen senare.

Kortet på korvlådan ser inte helt fel ut heller.