onsdag 17 december 2008

Inlägg nr 100

Jag tror att jag är tillbaks nu, att jag vill börja blogga och sluta försova mig på morgonen. Som jag har längtat!

Måltidskoncept.., otroligt spännande. En sådan marknad, något att sätta tänderna i. Flera 100 000 äter säkert mat i bilen varje vecka. Den maten som man köper när man är ute och åker bil, dvs hamburger drive-in och bensinstationsmat är inte anpassad för att ätas i bilen. Jag är alldeles övertygad att man skulle spara liv och göra livet enklare för många om det fanns mat tillgänglig som var anpassad för att ätas i bilen. Mat som passar i till exempel mugghållaren, är delad i småbitar och som man kan äta med en hand utan att oroa sig för att spilla, mat som man kan ha i handen samtidigt som man växlar och styr. Självklart skulle en haklapp följa med!

Inga kommentarer: