söndag 12 juli 2009

Just det!


Jag kom precis på att jag har en blogg och att ni kanske vill se bilder från Gotland. Det får ni vänta en stund på för jag har inget batteri i kameran och kan inte lägga över bilderna. Gotland var bra och jag åt mycket, kanske lite för mycket. När jag blev intervjuad av Borås tidning frågade reportern mig om inte jag var rädd för att jag skulle se ut som en vetebulle när jag håller på så mycket med mat. Jag svarade: "Om man börjar bli tjock kan man äta japanskt någon vecka!". Jag tror att det är dax för japanskt nu.

1 kommentar:

Helena sa...

Jag var inne på samma ide för några år sen och köpte en bok som heter Japanese Women Don't Get Old Or Fat. Tyvärr fungerade det inte på mig för jag orkade inte gå upp tidigt på morgnarna och laga kokt frukost med miso, tofu, ägg, alger, ris och gud vet vad. Men för dom som orkar så är det ju bra. :-)