lördag 2 maj 2009

Mersmak

Jag fick mersmak av mitt korta inlägg. 

Just nu: 
Registrerar företag ifrån sängen.
Dricker iskaffe med sugrör från sängbordet

Igår: 
Jag lagade perverst god mat sa den gamle Chefredaktören från expressen och den bästa desserten 56-åringen ätit i hela sitt liv.

Idag: 
Mimi kommer och jag ska få några strålar sol över min vita nuna.
Möte med the big boss CJ.
Provsmakning och lagning av bröllopsmeny, 4 pers.

Innan:  
Hittade kabeln till kameran och kan nu börja blogga med bilder om jag vill.
Har köpt en ny dator så nu kan jag blogga om jag vill.
Kom hem ifrån Gällivare och har börjat landa lite nu. Det var mycket som hände och uppdragsgivare och gäster är supernöjda!  
Blev bestulen på mina knivar! 
Blev lyckligt singel

Senare: 
Ska jag jobba med mina projekt.
Göra T-shirtar
Vara med i TV kanske
Ta över världen

Sommaren:
Bo i Grythyttan!
Skoja mycket

1 kommentar:

Minna sa...

ja ingridinlägg har jag saknat!